Transitie P&O
Het bestuur van Duo+ heeft voor het team Personeel & Organisatie de volgende opdracht geformuleerd:
Vervul een expertiserol op het gebied van in-, door- en uitstroom en faciliteer het management en de medewerker hierbij proactief;
Verleen adequate ondersteuning op het gebied van organisatieontwikkeling en –verandering;
Ondersteun medewerkers bij het verkrijgen van de juiste kennis, vaardigheden en tools;
Faciliteer op herkenbaar – en op termijn zo mogelijk eenduidig – werkgeverschap en
Adviseer op kwalitatief passend niveau.
Om aan deze ambitie c.q. opdracht te voldoen is het Transitieplan Duo+ geschreven. Aan de Ondernemingsraad van Duo+ is inmiddels advies gevraagd op het voorgenomen besluit tot wijziging van de ordening van functies binnen het team P&O. Het besluit vereist het op andere wijze werken (cultuur) en ordenen en inrichten (structuur) van functies. Daardoor wordt op een andere manier dan nu het geval is, kennis en expertise ingezet voor het realiseren van deze opdracht. De transitie wordt aangestuurd door de teamleider P&O die per 1 april fulltime in dienst is tot in ieder geval eind 2020, en waarvan de wens is dit door te trekken naar 2021 en 2022 (dit zal in de kadernota 2021 worden voorgelegd).